a whole new world ,

A whole new world.A new fantastic point of view. No one to tell us no. Or where to go. Or say we're only dreaming .hahaha,aa den låten är nog en av dom lovisa älska mest ,den är så fin och allt .då romantiskt,de är en av mina drömar att få göra "typ" så :] HAHAHHHA,jag kan redan nu säga att de aldrig händer eller inte som i filmen iallafall "/ ajaa dagen var då bra,skolan var okej, eller asså de är inte så stora fel på att fara till skolan ibland. eller jo idag då blev typ de en rättegång föratt alla sa att jag har pussat kim men jag hade inte gjort de och sen började typ razmus och lisa skriva saker på mina armar .razmus<3 &ett hjärta runt.KIMhjärta runt=lovisa <3 och de var av lisa. de är inte OK mina vänner,menmen. sen så brända razmus sig men allt var typ mitt fel ,eller de var burres men asså han stätta till mig så jag stätte till razmus sen han brände sig,jaa så var de . men nu är de nog bra men han och jag ska nog göra lite annat ikväll ,jag har träning sen ska jag nog göra lite matte och öva på piano:s ,men nu kommer lite bilder asså ledsen men jag kan inte lägga in disco bilderna än,eller inte alla men kanske några:D .
    
kommer nog mer bildern ser .men inte nu.
// LOVISA ( L )

Kommentarer
Postat av: Lisa Hedström<33

Alltså affe han typ gillar oss :]<33

2010-05-06 @ 20:33:42
URL: http://lisahedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0