allt i ett,

hejsan,
nu var de ett tag sen jag bloggade och ett tag sen min lilla vän elin också gjorde de,men snart tror jag hon ska göra de eller jag hoppas hon ska snart göra de. men jag har gjort gansak mycket föratt jag inte har hunnit sitta vid datorn.på tisddag till ondag sovade elin och emma hos mig sen på onsdagen fro jag till stan men lisa och olivia eller sen var razze och med oss och vi var med kim i bussen men de kan jag ta sen. sen hade jag ju träning och sen gick ganska bra men jag har träning ikväll också men då kan jag inte fara ska nog träning i sandfors och sen ska jag göra läxor :s
men nu ska jag lägga ut lite bilder från jag var ute och fotade lite i söndags och sen min kläning jag köpte igår och sen bilder från när jag var med mina kära sandforsar:]
min kläning , tommy och anton , emma ,
   
lite bilder från söndag:
        
 kommer kanske mer bilder ikväll :]

//LOVISA ( L )


Kommentarer
Postat av: E

gaahh klänningen <33

2010-04-22 @ 18:35:39
URL: http://emmaahaggman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0