AMINA;(

AMINA VARFÖR MÅSTE DU FLYTTA,DU OCH JAG DE VAR SOM VI. FÅGELMAMMAN SKAINTE LÄMNA UNGEN IBOET OM DEN INTE KNA FLYGA ,AMAINA JAG KAN INTE FLYGA ÄN. DU FÅR INTE FLTTA IFRÅN OSS.MEN DU MÅSTE KOMMER OFTA ,KOM OFTA TILLBAKS LOVA . men jag kan ju säga till alla att amina min kära vän ska flytta till umåe:( men jag måste nog gå vidare jag har ju mina andra kompisar också. men nu till skolan eller de vanliga .skolan var ju kul till amina for :( ,men asså de var kul på skolan eller lisa var sjuk och sen som typ 1000gången så var de sissta gången jag såg amina :(:(:(:(:(. men asså bara så ni vet ÄGER lovisa på matte, 14/16 ( Y ) hon är bästjojag vet. HAHAHAHAH men jag kan ju säga att alla har typ filmat mig idag föratt visa vad jag gör när inte BUrre ser mig,men jag gjorde ju som inget,eller jo kanske lite på matten:s men jag kan ta de med den som vill som veta mer;)?  hahaha men nu tror jag ska städa mitt rum lite mer och sen ska jag nog fara till bäken och fota lite :] eller ska jag kanske vara med elin. men de bror på om hon har tid med mig,hon brukar inte ha de :s menmen ,

älskar dig ,du är mitt allt .
min bästa razmus kompis .
men de kommer nog en bild på amina när daotrn inte laggar:s

//LOVISA( L )

Kommentarer
Postat av: olivia

vem är det som är bäst på att fota?! jo olivia kvarnström, ring henne på 0702301527 (Y) <333333333333333333333333

2010-04-29 @ 21:50:42
URL: http://oliviakvarnstromm.blogg.se/
Postat av: olivia

nu tycker jag att flickorna ska skriva ;) <3

2010-05-02 @ 17:19:16
URL: http://oliviakvarnstromm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0