äntligen ,

hejsan,
nu har vi älntilgen fått tillbaks datorn så nu kommer de mer bilder från lovisa:D och sen kanske lite gamlare bilder också .jaa men jag har inte gjortså mycket på morgonen eller jo städat:s ,tvättat :s ,ska typ snart baka men vi får se kanske hinner vara med kompis också :] . men aa vi får se om någon är hemma ,föratt elin och ju i boliden och sofia i ersmark men kanske någon annan ;)? hahahaha nja men jag måste också hjälpa pappa och typ abbe :s men vi får se som sagt var jag hinner idag . men jag ska nog städa lite mer,eller jag måste städa nere också nu har jag städata upp . mitt rum,tvrummet och hallen men måste ta toan "/ .
men jag måste ju också göra matte och engelska "/ menmen sen ska jag ju öva på låten jag ska sjunga på elin begravning ,eller asså de är ju om 82år men de är ju bra om jag kan den då :] eller hur elin:)?

vet inte vad jag skulle gör utan dig elin bohman .
min andrahalva de är du :] ( L )



// LOVISA L <3

Kommentarer
Postat av: E

nawwii så söta :] <3

2010-04-17 @ 16:45:25
URL: http://emmaahaggman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0