:D

Jaa, nu har jag vare hemma i snart 1 och en halv timme:]
De var skit nice på stan men flikkorna idag. Tänkte köpa ett par tights men jag skulle ju på boda borg och hade planera å köpa ett par skor och sedan ska jag ju pierca mig om några daga :] :D:D:D Så de blev inga tights:( men så är de :)
Men ett par warp skor blev de iaf till slut :) (bild kommer sen)
Vi åt på Dallas ;) (Y)

Anna-karin lollans mamma skjutsade upp oss till bodaborg :) efter ca 1 - 2 timmar hade vi klara alla utom 2 banor :].. Men dom hade nå påskägg i olika questar som de fanns gåtor i och om man listade ut 6/10 så fick man öppna en skattkista:) När vi hade klara alla banor kom vi överens om att vi skulle ta 6 av dom där gåtorna och till sist så löste vi den sista med lite hjälp av en annan kille som vi hjälpte före :]
I skatt kistan så fick man ett påskägg med godis i och en engångskamera ;) Å eftersom vi klara alla banor så fick vi ju varsin tröjja ;) (bild kommer sen)  När vi hade fått priserna så var vi tvungna att fara :( Men kul var de iaf :) MÅSTE GÖRAS OM!

(Är lite lat så kommer att kopiera å sätta in samma inlägg på min blogg (a)->www.jaaagbloggar.blogg.se :)!)

 
MINA SKOR! (Y)

 Mitt individuella pris! <3

 ELINB! <33

 LOVISAL! <33

Ajaa pallar tyvärr inte mer bilder nu:/


//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0