en vanlig dag,mitt i veckan. .

. . . en vanlig dag ,mitt i veckkan ser ut över stan.ifrån mitt fönster. näe jag kan inte säga att nått är sant:s eller jo nog kanske de var en ganska vanlig dag men jag ser ju inte ut gemon mitt fönster över stan föratt jag bor ju typ på "landet" "/hahaha när de kanske jag inte men aa de är inte mitt i veckan så ja den låten suger .näe jag gillar den typ den inte som andra ,men sen kan jag ju säga att jag har kommit fran till att de inte finns vanliga dagar eller ovaliga eller gör de de?:o .aa men de var en "vanlig " dag idag eller aa ganska okej var den då . vi gjorde inte så mycket eller jo vi hade matte diagnos och jag hatar matte eller jag har typ älskat de men nu fattar jag något så jag hatar de typ nu :s men ikväll ska jag på middagspaus sen kanska vara lite med emma sen blir de TG ,sen blir de hem och typ sova :] men nu ska jag gå och äta.

BURRE & OLIVIA
DOM FINNS I MITT HJÄRTA .<3

//LOVISA ( L )

Kommentarer
Postat av: olivia

vi är schnygga :} <3

2010-04-29 @ 17:52:32
URL: http://oliviakvarnstromm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0