fredag,lördag,söndag,måndag

hejsan,
nu är jag hemma från övik och har haft match eller okej matchen var igår men jag skulle till Efs och äta(somalltid:s) men sen gjorde jag typ läxorna och så men nu kan jag skriva . men är faktis lite besviken på mina kompisar föratt dom inte har skrivit i helgen :o men då gör väll lovisa de när hon kommer hem . jag kan ju börja med fredagen ,aa skolan var typ okej eller den var rolig de var typ kul att gå eller nja kanske inte men asså vi skattade ganska mycket och så retade dom ju mig som typ alltid :s men efter skolan fick jag ju inte komma in hus olivia eller jo nog fick jag de men jag for till burre men kim eller kim följde också med .men när vi skulle gå in till boliden så "råkade" jag hoppa i ett dike "/ så jag blev lite retad för de också .men sen var de nice eller discot var typ bra . sen på lördag morgon för vi till övik och var där,jag badade lite och gick på stan lite . men jag har typ gått upp 3kg så de blir väll kanske äta mindre och tränna mer ,aa så blir de nog . sen hade vi ju match och den gick bra 2-1 :D och jag är typ stolt över mig själv föratt jag tyckte jag var bra :] hahaha näskoja. men nu ska jag jo äta frukost och sendan gå till bussen så vi hörs kanske efter skolan eller imorgon föratt jag har ju träning ikväll.
bilder kommer sen .:]

// LOVISA ( L )

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha du skojar inte, du tycker att du var bra ;)

2010-04-26 @ 19:22:47
Postat av: Anonym

//olivia (A) <3

2010-04-26 @ 19:23:05
Postat av: E

"men jag har typ gått upp 3kg så de blir väll kanske äta mindre och träna mer ,aa så blir de nog" LOVISA LÄGG NER!! har du kollat på mig nån gång eller? :O du är smal, jag skulle ge vad som helst för att vara som du.

2010-04-26 @ 19:32:32
URL: http://emmaahaggman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0