Haha braiga eller vadå?? =D

Tjaa! =)

Idag har man varit i stan med tjejerna väldig nice ;P
Vi vaknade kvart över åtta (trött) men man måst ju hinna fixa sig..
Vi tog tjugo över tian till stan och där shoppade vi järnet och sen for vi och åt på Dallas<3 
Efter att vi shoppat klart så skjutsade Lollans mamma oss till Boda Borg.
Gissa hur många vi klara, Joo ALLA! =D
Så då vann vi en tröja var och så skulle hon ta ett kort på oss som ska ut på facebook! :O
Dom hade nån konstig påsk sak så att det fanns påskägg i vissa rum och i äggen fanns gåtor som man skulle lösa och om man löste 6 av gåtorna så skulle man få nånting och eftersom att vi är Sandforsare så räckte det ju inte med tröjorna. ;D
Så när vi klarat alla rummen så sprang vi iväg för att hitta påskäggen och skriva ner svaren.
Sen sprang vi tbx för att kolla om dom vi hittat var rätt men då behövde vi en till så då sprang vi iväg och efter en stund träffade vi en pappa och hans barn och dom behövde hjälp med en bana så då hjälpte vi dom och sen fråga vi han om han kunde svaret på en gåta och det kunde han och jag blev så glad så jag höll på att krama honom men det är tur att man kan behärska sig (a)
Sen sprang vi tbx igen och då var svaret rätt så då fick vi en engångs kamera och ett påskägg med godis men sen behövde vi fara =(

När jag kom hem så gick jag och satt mig med min familj som såg på Talang :)
Moa Johansson var bara Bäst! ;D Hon fick t o m Bert att börja gråta (L)<3   

                 Älskar er (L)
       -Hihih hittade en bild på när vi var små =] //E.B<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0