Heej! =)

Hinner inte göra ett långt inlägg idag men men ;)

Idag kom Sosso till mig vid halv tolv och vi pratade lite om allt möjligt medans Anton låg bredvid och typ sov =S
Sen åt vi lunch - Blodpudding!! uschh...
Men Sosso och mamma tvingade mig att äta ändå =@
Efter det drog jag, Sosso och Anton till gympan
och sen kom Lukas, Felix och Jack och vi körde klockan <3
Men efter en stund behövde Sosso fara för hon skulle till hennes morsa på vin *junta eller nått.
Sen for jag hem och åt middag och sedan stack resten av familjen på bio dom skulle se -Alice i Underlandet! ;P
Men jag ska dra med Sanna på ug istället så jag har fixat till mig och lite sånt =D<3



                                   VI SES NÄR VI SES (L)
                                                                     / E.B <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0