Hoppas!

Hej, igår var jag ju som sagt med Elin och jag tänker inte säga en gång till vad vi gjorde eftersom att Elin redan har skrive de (Aa).
Igår for jag ju även till Hebbersliden å de söög, alla sa typ åt mig att göra saker hela tiden :/ Men när "barnen" for å körde skoter blev de lite roligare (aA)
Sedan for vi till Urban å Sussi och var sociala med dom. Jag och Ceilia gick upp och såg en film och när den var slut somnade jag i hennes säng till Elina skrek för hon har typ "sov skräck" Så då vaknade jag, och jag gick och tröstade henne och Ceilia gick till Urban men innan han hann reagera hade Elina lungnat sig och hunne hoppa ner i sängen och somna om igen ;) Stackar  den flickan...
sen sov vi hos mamma. Jag å pappa for hem ganska tidigt för pappa fick världens alergi atack :( Stackarn.
Idag hoppas jag på att få fara till älskade Ersmark å va med någon fin person! (Y) (L) HOPPAS, där av kom även rubriken (aa)!!
Nu ska jag strax hoppa in i duschen luktar skoter och rök sen igår (aA) <3
Haree bääst..

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0