Innebandy =(

Tjaa! =D

Igår
var våran sista innebandy träning för i år trist.. =(
Men i alla fall körde vi tävlingar och jag vann en av dom "väldigt nöjd"
och GRATTIS! till Olivia som vann totalt =D<3 

Idag var skolan bra ;P Vi hade hemkunskap och jag, Sanna och Jenny gjorde ris och kyckling
som var väldigt stark och det var skit gott :D Sen slapp vi matten eftersom att *Syo.n skulle berätta vars och när vi ska på PRASO väldigt najjs och jag ska till Balder på Barn- och fritid samtidigt tsm Filip och Christian =D

Efter skolan fikade jag och såg på tv =) 
Sen får jag på middags paus och där träffade jag Lollan
och efter en stund kom Emma och sen Sandra och vi snackade lite och sen skulle Emma fara =( 
Så då gick vi ner och drack te och sen var det TG =D
På TG gjorde vi int så mycket ;d, först pratade vi & sen skulle vi masera varann och jag var med Hannes<3
Efter det mediterade vi och jag somnade typ :) Sen planerade vi lite om Valborgs och sen "slutade" vi<3

<-- Ska typ vara med Lollan & EmmaH<3 LÄNGTAR!!<33
 
S E E  Y A A  L A T E R / ELIN B <3





Kommentarer
Postat av: olivia =)

tacktack, du var sktiduktig =) <3

2010-04-14 @ 16:22:37
URL: http://oliviakvarnstromm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0