Lollan<3

Hej! =)
Jag hann inte skriva igår för att jag gjorde historia läxan (i flera timmar)
det var väldigt trist/jobbigt =D Skönt att man blev klar ;P

Idag var vi som sagt var i Storklinta med skolan ;D
Tack Lollan! för att jag fick hålla min vänstra hand på din högra axel idag också :* <33
Hade jätte roligt med dig idag och våran bail var så ottrrrrooligt snygg!!<33
Roligt när vi fikade och åt med Linda, Olivia, Lisa, Linn och Burre också fast Max var JÄTTE irriterande
fast som tur var inte mot mig ;) När vi skulle hämta mat så följde Linda med och jaa hon fick veta att en av asylerna (Bertil) var kär i henne så han frågade henne lite olika saker medans jag och Lollan stod och gapskrattade =D <33 
Annars hände det inte så mkt mer ;)

 <--ÄLSKARDIG!!<33


SEE YAA LATER! <33 / Elin B (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0