lördag-fredag

godmorgon,nu är de lördag morgon och de är lovisa som skiver .
fredag igår var roligt de var as kul kan man säga, jag köpte lite kläder ett par skor en näsisär och en till sak som jag igentligen inte vet xD .
men sen fick vi ju en karmera en tröja och godis på bodaborg föratt vi klarade ala banorna (som ni kanske visste) och godiset och kameran fick vi föratt vi löset gåtorna (med lite hjälp) (a) .
men sen for vi hem och nu är jag hemma ,eller asså ledsen att jag inte skrev igår men jag fick inte någpon datorn och sen när jag fick den såg jag en film men nu skriver jag:D

aa vänta jag kan ju hämt kameran så jag kan lägga in lite bilder, min troja (Y)
maten ,kameran och godiset,eller kanske inget godis men de var godisdar

kommer ner bilder sen .

// LOVISA L 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0