lovisa igen :o

hejsan,
 nu var de lovisa här igen kanske inte få ovanligt nu för tiden:s ,aa men hon har inte gjort så mycket idag aa klockan kanske inte är så mycket men hon ska då kanske fota lite och ska på träning och sen hoppas hon att hon och hennes far ska ut och köra sexhjuling ( Y ) . men vi får se om vi hinner föratt sen kommer ju mamma hem ikväll och då måste vi typ städa mer och kanske börja "packa " :s . jag kan ju också sga att min paj igår var inte god föratt jag gjorde fel. 1,glömde skalla äpplena :s. 2,gjorde fel i mitt resept . 3,gjorde för mycket "deg " :s och sen mycket mer fel .så de vara bara min far som typ ät den . aa men nu kan jag inte sitta innehela dagen när
de är så här fint väder. 
en gamla bild jag tog i vintas när jag typ nyss typ hade fått kameran .   

//LOVISA ( L )

Kommentarer
Postat av: E

sv: det är klart att vi gör :D kommer att bli kanon!! <3

2010-04-19 @ 21:29:54
URL: http://emmaahaggman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0