mantackarmantackar

Tal: först vill jag tacka lisa hedström som ska göra en "hader" till oss ,
sen vill jag tacka alexander andersson för en goda maten ,
jag vill också tacka alla mina kompisar idag på skolan de var trevligt att träffa er ,
(så nu kan vi ha lov igen :]) .

jaa de var mitt tal för odag, kanske kommmer ett imorgon :] hahahahaaa men nu kan jag ju säga att skoldagen var bra , vi gjorde inte så jätte mycket menmen .
jo jag fick ju mat av alle idag tacktack :D de var typ gott också :)
aa men sen var de ju kul att träffa mina kompisar iskolan föratt som ni vet har jag ju ganska många ;)
de var nog roligast att träffa . . . .? aa de vet jag inte , :s aa menmen jo de var ju kul att träffa emma min kära vän men också mina andra vänner .
aa och ikväll tror jag de blir träning om jag får fara för far och mor min:s annars ska jag då bara kolla på :o .
men nu tror jag lisa snart är klar me "hadern" så aa då får ni se den :D

fick ju också träffa min älskling idag han var nog den bästa :]:*:*:* <33

måste gå och göra maten . // LOVISA L<33


Kommentarer
Postat av: E

hahah asså lovisa, du är bara för gullig du :* :D



sv: haha men du är duktig redan, det är bara att fortsätta att öva :) en dag kommer du nog att bli minst lika "duktig" som jag om inte tom bättre, hahhahaha och ta och gift dig också xD <33

2010-04-12 @ 17:17:45
URL: http://emmaahaggman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0