matte:s

hejsan,
skolan var okej, eller förutom att jag är sämst på matte.men de var tur att emma hjälpte mig :]typ tusende gången jag tackar hon,menmen.men de gick inte så bra när ja ggjorde provet :s ,aamenmen jag får väll hoppas .
men annars var de bra ,maten var inte god menmen jag kanske äter så mycket heller .

träningen gick bra igår ,alla fick en klubba vi hade som en tävling, men de var olivia som vann allt .(turflicka:o)
jag kan ju också säga att jag var nog sämst av alla :(

ikväll ska jag på TG eller före ska jag och äta på middagspaus .eller jag vet inte om jag kan fara på TG föratt jag måste typ göra läxor och så :smen jag tror jag ska ditt :D

men nu sitter jag är ser 17again hahahah Zac Efron är så snygg :] de är typ därför jag ser den :]ojoj säg inte till någon;)
// LOVISA L<3

Kommentarer
Postat av: E

haha och det är typ tusende gången jag säger att jag är sämst på att förklara :] och jag fattar inte hur du kan tycka att zac efron är snygg :O det är han inte! hmm, det var nå mer.. jo!, du måste äta lovisa!!



sv:nej du behöver såklart inte komentera igen, jag vill bara att nån fler än du och evve ska komentera :)



2010-04-13 @ 19:45:58
URL: http://emmaahaggman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0