morgon,

hejsan,
eller ska jag säga godmorgon ?hahahha de frågar jag mig varje morgon . nämen nu är lovisa klar föratt fara till skolan eller jag har inte ätit men de måste man ju inte alltid :s hahah näe jag ska äta men inte nu föratt de är typ bara jag vakeni huset . idag är de skola sen TROR  jag att jag ska till olivia de bror typ om hon släpper in mig i sitt hus annars för jag väll bli en fufare iboliden :s hahaha nämen sen är de disco ( Y ) efter discot ska jag hem sova några timmer sen far jag till övik över helgen . men jag kommer nog hem på söndag föratt då har vi typ match :D men jag kommer troligen tag mycket bilder på discot men du för de när jag kommer hem från övik föratt vi ska typ fara från sandfors 6.00 :s  men nu ska jag gå och inte göra nått .

   ahaha nejag vet inte som andra .


//LOVISA ( L )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0