så var de dax igen ...

lovisa igen !:o
jo ni är ju van att de är jag som skriver,hahaha men snart ska jag gå till Efs igen,asså jag var där och åt,eller asså jag åt inte så mycket ,men nu har jag just ätit (mamma tvingadem mig"/) .men då åt jag lite makaroner,jag gjorde stuvade hittade inget annat . ledsen lisa om jag typ är wanna be men asså jag hittade värkligen inte nått att äta ,du kan vara arg på mig men aa . nu ska jag typ på TG och bäraris :s eller jag vet inte vad vi ska göra, men jag taggar då ferdag när elin och emma kommer ,de kommer bli nice.


min kompis kim, som jag har så mycket minnen med .
alltid vi kompis ( Y )

den finaste bilden som finns eller kanske inte den finaste men jag älskar den
&den med mycket minnen från sadfors :]


//LOVISA ( L )

Kommentarer
Postat av: Anonym

KIM ÄR SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT ! :o

2010-04-28 @ 21:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0