sjuk(igen)

hejsan,
så var men typ sjuk igen,eller jag har ont ihalsen och är lite snuvig men täning blir de ikväll :D .
ajaa idag vet jag inte vad jag ska göra, mamma pappa och wilma är borta och abbe ska typ fara nu .
aa men jag tror jag ska ut och fota lite:](fick min i´de av en kär vän)
jag kan ju bara tacka min vän emma häggman för allt.
men nu ska jag nog ut och fota läger nog in bliderna sen,om de blir bra .
aa ska nog också tagga träningen kiväll (Y)

så vi ses&hörs sen .
PussHej // LOVISA L <3

Kommentarer
Postat av: E

nawwwiii :]



jag kan ju inte göra annat än att tacka dig tillbaka för allt :* <3

2010-04-11 @ 12:19:05
URL: http://emmaahaggman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0