spring :]

hejsan ,
skoldagen var bra, eller en var typ okej. engelskan var okej,relgionen var väll också okej ,idrotten var rolig men kände sig typ stark efter, sen var de ingen ev så aa fick lite längra lunch. sen var de fysik och sen slut :D
så de var itne så mycket lektisoner idag ,men de tackar men för :]
ikväll blir de spring tror jag ,eller jag vet typ att de blir de jag har typ bestämt de föratt jag kan ju inte tränna på tisdagar så de blir spring ikväll :D

men nu har jag gjort läxorna eller kanske inte alla men många läsa engelskan och övat lite mer på några saker .
men nu ser jag PETER PAN jag älskar den filmen föratt peter pan är så fruktansvärt snygg och söt :]
men de måste vi ju inte heller säga till någon eller :] ?

men nu ska jag göra lite mer läxor och sen ska jag ju se filmen och springa men jag säger nog mer om skolan ikväll kanske.jag tror jag göra de :]
<-- visst är han söt :O :]

men de finns ju sötare pojkar men han är en av dom sötarste eller ?:]
//LOVISA L<33

Kommentarer
Postat av: E

Asså nej lovisa :O han var då inte snygg eller söt på någe vis :] vi måste nog ha lektion i killar skulle jag tro! hihih :]

2010-04-14 @ 17:51:01
URL: http://emmaahaggman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0