tjenna

tjatja!
Vet att jag inte har skrive på ett par dagar så jag tar de lite snabbtt. Var hos älsklingen till i lördags. Igår hände inte jätte mke, jag å mamma var ute och red.
Idag så hade jag "gitarren" å de gick faktiskt väldigt bra för första gången på väldigt länge (aA) hade faktiskt komme ihåg gitarren för en gångs skull :] Sen så gick HK:n med Sandra å bra. Engelskan gick faktiskt väldigt bra för en gångs skull :]
Efter skolan for jag och red Dodde i Ersmark de gick jävligt bra fast jag har så dåligt i ryggen just nu :]
Vi hade markarbete ;)
när jag kom hem åt jag sedan gick jag ut och hjälpte mamma att göra häst mat påsar ;) De gick bra.  När jag kom in hamande jag här framför datorn av någon konstig anledning :] <3
Ajjaa, nu har jag inte mke mer att berätta om så hejdå. :)

Pusshej!/s<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0