träning,

hejsan,
skolan var rolig,eller okej. de var ganska vanlig ,eller fysikeprovet de kanske inte är varje dag man ha de.
ajaa oh kanske inte varje dag affe och hannes har gympan och varje dag sin egen pojkvän "skuter" en ihuvudet.
men de är lungt jag är ju biff;) . efter skolan gjorde jag inte så mycket ,var med Burre och Kim och lite alle men han tog typ bara in mobil :s .när jag kom hem gjorde jag inte så mycket ,lagade mat och sen var de träning som stog på listan. den gick bra de var ju länge sen jag var på träning så de var kul att se laget. men nu ska jag sälja blastpåsar :s är de någon som vill köpa :] ? haha så säg bara till .
men nu sitter jag och äter popcorn (Y) men jag ska nog gå och se en film eller vara med min bror eller så blir de datorn ,vad tycker ni :] ?
aa de kanske är svårt att svara men aa vi ses och hörs .

min första älskling emma granberg

min andra älskling elin bohman 

     
 &min tredje älskling men den jag älskar mest av allt erik burström .
 
eller jo jag har ju min emma häggman men har ingen bild på hon,jag tror jag ska få nu :]
aa PussHej, // LOVISA  L  ( L )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0