Uschh!!

Hahaha, ja då var vi här igen,  tredje gången gilt ;)
Jaa, vad har ni gjort på lovet då?

Elin har gjort följande : Vare borta på middag, bada i Boliden med vänner :) vare på ett skid kalas för min lill kusin i Klutmark där jag såg Christoffer Norgren :D (Y) <3 Åkt snowboard i Klutmark (aa) Vare till Umeå med morsan å syrran vi schoppa å hade kul. <3  Tage fram cykeln:D:D (Y) hjälpt pappa å mecka med bilen ;)Å chillat:)
I morgon ska vi dra på stan å sedan på bodaborg å steka ut alla som vanligt !;) <3

Lovisa har gjort följande : Jag har vare sjuk :/ Vare i Malå och vare med mina kusiner ;) <3 Vare på Hockey, bowla, saknat mina vänner å pojkvän ;) <3 Nörda runt lite vid datorn :P Och så klart åkt epa med brorsan:):D
I morgon ska vi dra på stan å sedan på bodaborg å steka ut alla som vanligt !;) <3

Sofia har gjort följande : Jag har vare med min älskling ViktorLindholm, ride och vare med Amanda å kört skoter. idag har jag bada med familjen och sen skulle jag pierca ögonbrynet men fick då veta att ingen i skellefteå piercar ögonbryn utom en som heter Simon som inte är legimiterad men de blir nog hos han jag tar ;)
I morgon ska vi dra på stan å sedan på bodaborg å steka ut alla som vanligt !;) <3
Sedan får vi se vad som händer framöver i helgen ;) <3


<---  (uppklickbar) S.S-L.L-E.B! <3


Pusshej!/s, e, l! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0