ALLllT. ..

inget går som lovisa vill,nufunkar de inte längre.men nu ska jag inte vara så emo,föratt jag är ju inte de;] men idag har jag typ varit arg,och sen typ istan,hos gunnars,sen typ ätit .och nu här:D .de är typ min dag,eller jo jag har också varit ute och tagit lite kort:] men inga som blev bra.men ikväll ska jag nog se någon film och äta mitt godis:D eller bara vara och sitta vad datorn. aa men vi får se. och igår var jag ju med alice ,vi hade jätte kul,satt ibatet och badade och sen typ bara lekte:Dsen kom paula och sara ,så vi fikade och sen for dom.och jag såg film med mamma& pappa. men nu ska vi eller aa jag lägga in lite bilder och sen duscha och sen bara vara tror jag.kanske fråga om elle,BeeE eller någon ska med till stan imrogn:] aa få se..





^^igår.

(kommer kanske mer sen:])

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0