bakvärk:]

vaknade jätte trdigt och kunde inte somna om så jag gick typ på toan.och upptäkte att de var slut papper:( HAHAHAHAHAHAH,men jag fick tag inýtt:] sen fick jag inte se tv föratt abbe skulle se isitt rum.så de blev att platta håret och locka,en gick jag ner och bakade .blev blåerssaker eller nått.paj och muffins:D men nu snart ska jag gå till farmor och åta och sen göra mit klar for staden:D ska klippa mig och hoppas och elin ska med mig:] men annars far jag väll ensammen:) .men jag är ju inte hemma,eller inne på datorn är på morfar så kanske inte kommer så mycket nya blider:( aa men de kommer nog snart:D aa vi hörrrs sen:*pusssssshei

för typ en månadsen.just när jag hade ramlat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0