CHEL 0 -2MAN U

heja manU:]:D vet inte hur men stavar de hela namnen:] aa men dom leder och de ser ut som om du kommer vinna:D men jag har städat lite,men orkade inte mer kanske imorgon eller aa vi får se. men annars så har jag spelat med emma och abbe nått spel och sen sätt fotboll och ätit och nu är mia och pärra här .med lowisa och ludde:)ikväll ska jag nog se film.har redan planerat film eller så bara och kasnke göra en ny header:D eller aavi för se. har jag inte så mycket bilder på denna datorn..menmen vi får se. hur de blir. aa men nu ska ag äta lite tårta;s och sen aa se mer fotboll:] eller jaa de finna ju mycket jag kan göra:D aa men vi hörs. skriver nog ikväll:]gammal,men hade ingen ny...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0