din hand imin hand:]

idga hörde jag ju på linnea peter och ante. och nu har jag en ny kärlek .
HANDENS FEMFINGRAR,:] asså den är så sjukt bara när linnea sjunger den,eller hon är typ bra på alla men en var rent jättejätte bra.nämen nu ska jag nog börja försöka lägga mig och sova lite mer ,föra natten sovde jag typ 4- 5timmar och de är inte mycket för lovisa. men nu ska hon sova i sin säng som hon inte typ har sovit i sen tisdags..:(min inatt:Dimorgon kanske de blir att städa eller de blir nog de.de är inte så fint imitt rum har typ väskor överalt.aa men imorgon blir de nog städa och sen kanske hitta på nått,eller får se:] aa men nu ska jag nog försöka somsagt sova. vi hörs imorgon ;*

SAKNAR FLICKORNA, DE VAR LÄNGE SENSIST.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0