HAHAHAHAHAH,kalsongmanen..

igår såg jag lite tv och sen for vi ut och körd 6-hjuling.jag,pappa &abbe. vi körde in till kusliden till bergmarks. och när vi kom ditt föratt hämta nått så stod gurra ipartiks kallingarxD alla tre hade lite konstiga kläder:] aa men sen körde vi hem och sätt in den nya tv och såg lite tv. idag har jag inte gjort mycket. ätit frukost och typ klädpå mig. nu hoppas jag emma snart kommer,eller jag vet att hon inte kommer fören efter lunch men hoppas hon kommer tidigare:D taggar flickan:] ,och sen är de ju träning ikväll,men kanske skriver innan de. eller vi får se:]
jagföre bröllopet. men jag hade typ inte ens de:]
kommer kanske mer bilder sen,(eller jaa,såklart de gör)xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0