i am ,stronger..

ledsen för igår. hann inte skriva.. eller var med elin& sofia efter skolan eller oj just de de var igårgår igår var jag ensammen och såg oth. och sen lagade mat sen till ostvik igen:) men de gick inte så bra. menmen 5- 2 aa inte jätte bra kna jag säga. men vi tar dom på onsdag asså nästa:] aa men sen for vi hem och jag duschade och såg tv. sen hade jag jättejättejätte ont ifoten:( så jag kunde typ inte ens gå .men när jag vaknade var de lite bättre och med 2 500gran alvedon. men ändå inte jättejätte bra. menmen idag var skolan okej. jag,linn& dina gick till "jakt& trofe" jag skulle lämna nå pengar och dina skulle kolla givär eller vad de heter och linn vill bara med:) snäll flicka de:]:* men sen gjorde vi en dans eller vad de nu var .som vi ska visa upp imorgon på somma OS.t aa men nu skaj ag typ inte göra nått. sitta och njuta av att ha datorn tillbaka imitt rum:D och sedan lyssna på jullåtar:::D JAAAAA FY VAD LOVISA ÄLSKAR DE:]

HAHAHAHAHHA,dagen kläder:].
men nu ska jag typbyta för varmare &myssigare kläder:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0