JAAAAAAAaa, äntligen är de tillbaka:D

idag och igår var ju med elin, vi gjorde inte jättejätte mycket. igår var vi typ ute men sen såg vi film och spelade spel med mailn& krille.vi vann föratt vi är ju bäst:] sen såg vi morden i midsommer eller hur de niu stavas men ni fattar:]och sen for vi till mig och typ snackade och lyssnade på "hiwiata ,flods räddaren " eller vad den nu hette. men bra var den då inte elin:]sen idag har vi inte gjort så jätte mycket ,cyklat,pratar,skrattat,ätit,spelatspel,&sätt ONE TREE HILL .ASSÅ FY NÄR VI SÅG DE ,JAG BLEV TYP AS GLRD:D:D:DD men sen for jag till mormor& morfar föratt äta .och nu väntar jag på Alice:D vi ska typ bada. och ha kul:] då kanske jag kan lägga ut bilder på flickan sen. :]:]] och sen kanske vi ska ut i regnet.eller aa vi för se vad hon vill göra:] aa men vi hörs. pussssheeej.<3

<-GALLLEN   älskarer SÖTTTTT:*-->


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0