KLART:D

en dag med elin ute och fota:D:]<3

skolan:klART  ätit:KLArt sätt tv:klARt ska kanske snart ut och gå:inte klar än men snart. aa men kanske ju säga att de gick bra med anna. eller aa jomen de blir ganska bra. eller dom fick köra mig till boliden fast de gick en buss. pappa glömde dexD aa menmen då körde vi 3i en tvåsistsig bil.men de gick ju bril:) sen när jag kom till skolan var de typ skola.. aa sen när jag kom hem fickj ga typ sykbryt föratt mina blommor låg över hela golvet..:( aa så de blev att städa sen se oht. aa sen göra mat och äta och nu är de klart. nu är emli här och pratar med pappa sen tror jag de tror jag de är träning för A-laget. aa bra att veta va..:D aa men nu ska jag kanske städa mitt rum mer och sen kanske bara typ vila. aa men vi hörs..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0