max 30.

(inte den bästa bilden men hittade typ inget.)


fot till emma igår fick inte fara till kåge som jag trodda. fick inte spela och sen ville dom inte köra mig.. aa men de vart kul hos emma. vi gick typ pratade såg film. och jaa lite gran. och sen for vi till oss idag ,hon skulle till abbe. vi köra epa och de kunde ha gått fortare de måste du säga emma:]?jaa men nu är vi då hör och ikväll blir de väll fotboll .de är isandfors och sen kanske packa imrgon ska vi ju på semester. eller jag vet typ inte vars vi ska eller nått .jaa men bort ska vi då:] så kanske inte kommer skriva så mycket.men vi kommer typ hem på fredag då kanske jag skriver eller så kansek de kommer bilder:] jaa men nu snart ska jag se oth och sen äta och sen stå ikiosken:]men vi hörss. pussssheej:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0