mycket att göra;s (irronisk)

blev inte så mycket igår kväll. när pärra& mia hade farit säg jag lite tv sen for jag typ ut och gick med mamma. och sen så såg vi film. jag fick inte datorn och sen orkade jag inte skriva så mycket mer:]ledsen men jaa filmenvi såg var typ bra och sen så såg jag lite CIY NYoch sen gick jag upp till mitt rum och typ inte gjorde nått tills jag somnade:] idag har jag typ sätt tv"sjunde himlen":D och typ "biggestloser " sen for jag ut med en 6-hjuling:] och sen till mormor.och nu är jag på firman och typ inte gör nått. ska komma datorn men sen kanska jag måste hitta på nått. har ju inte gjort så mycket idag;s menmen ikväll blir de nog kåge och sen typ hem eller så blir de hemma om jag inte kan spela.eller iv säger att jag ska till kåge ikväll:Daa men vi höra ikväll kanske:]pussssssheejj:*


Kommentarer
Postat av: olivia=)

TA BORT!

2010-08-09 @ 16:49:48
URL: http://oliviakvarnstromm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0