NEEHELLY ,HON HETER NELLLLLY.

bröllopet var så fint och de var så roligt. och nelly är så söt. men de bästa var typ sången björne eller björn vad han nu hette .han hade skrivit en sång och de då så sjukt bra. men sen när de var som efter fest de är också kul.asså man dog typ av fridas dans,och typ elinoch annas. men jag dansade typ med alla. eller mest typ med ove:]viägde. näe men sen fick jag veta att mina flickor som är iumeå är i B-final ,jag blev typ as glad och kände att nu ville jag tillbaka och spela. menmen ingen kunde kära mig. menmen hoppas vi vinner nu tjejer:] idag ska jag nog inte göra jättejätte mycket. måste säga lite till elin,de är om en aa men elin du ska få veta.jo och sen ska jahg städa mitt rum. och sen köra några till flyget. aa men vi hörss. pussshej.

EN AV DANSERNA IGÅR.
MEN INTE MED HAN,INGET DANS MED TUSENLAPPARNA

(bilder kommer sen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0