sejkabuggaloss.:]

skolan var typ okej idag. eller jag har frysit så jag hade blåtår.och de kan sofia och linnea tilloch men säga..men de var typ kul.men de blev lite länge :( och sen efter simmingnen hade jag sjuk ont ifoten. men jag mycketmycket ondare nu,. asså kan typ inte fårklara hur ont jag har nu.vill inte ens gå..:( menmen efter skolan for jag till kåge med ante och var där. sen gick jag till planen och då kom lisa och hade mig sälskp.tack får de:) sen hämtade ante mig och körde mig till sandfros. slutade lite tidigare föratt hinna till hans träning:) när jag kom hem duschade jag och nu sitter jag här. när pappa var så söt att kunde hämta datorn:D aa men nu ska jag se tfv. sen vila foten. aa har ju skola imrgon och sen vet jag inte om vi skulle göra nått jag&elin eller nått. eller aa om hon är frisk. aa menvi hörss .pusssss

mitt hår, nuuu. eller de var typ blått:]


Kommentarer
Postat av: Anonym

blåatår OJAH :O De var typ läskigt :O :O

2010-08-26 @ 22:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0