sitter ute med din dator:]

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAdom hade interrnet men de har typ inte funkat fören nu;s menmen har inte gjort jättejätte mycket. men igår fiskade vi och typ badade .och sen har vi sätt tv :]OTH:d och sen typ spelade minigolf men i har inte sätt rocky än:( lite ledsen blir men .menmen sewn har vi typ inte gjort jättejätte mycket mer. idag blir de att sola bada och sen fara hem,hoppas vi kommer hem en bra tid :] men sen kanske de kommer lite bilder .om jag orkar .men jag tänkte gör en lite rolig grej nu:] tänkte fråga Elin.Bohman kunde spela in OneTreeHill idag och om vi kanske kunde se de när jag kommer hem.men de bror ju om hon kan läsa detta idag:] men annars ringer jag flickan men komentera elin om du kan eller smsa:] HAHAHAHAHAHAHAHde är bara en engångsgrej detta:]] AA´men nu ska jag kan gå och bada lite och äta lunch..


Kommentarer
Postat av: emma

3-1<3

DUÄR

2010-08-13 @ 13:19:19
URL: http://endastemman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0