taggar mitt nya jag:D

igår när jag var med elin,kom jag på att jag ska permanenta mig:D.eller jag ka klippa mig imorgon och färga håret och sen typ om en vecka ska jag permanenta eller vad de nu heter:D asså fy vad jag taggar.men de är inte bara de jag taggar de är också kåge ikväll.igår for vi på plan och vi typ inte gjorde så mycket förutom att vi sprang.JAAA DE ÄR  SANT ANNALOVISALIEDGREN SPRANG:D .asså jag var så sjukt glad:D.jag sprang som vanligt.men okej fick ju ont ifoten sen men ändå .jag sprang:D:O men hade inte den bästa kondisen men de kan vi säker ordna:D .aa men sen såg vi oth och en film.och åtmelon vi fick av crille& berit:] jaa de var min gårdag och kommer kanske min nudag sen:] aa pusssssheeeeej:*

HON SPRANG ,FLICKAN SPRANNNNNNG:D:]


Kommentarer
Postat av: linn

ahah dukkti:]<3

2010-08-16 @ 20:10:50
URL: http://aboutlinnnj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0