vill du ha en puss..;$;$?

påfredagen var jag ju med elin och badade sen pratade vi . sen somnade vi imin säng. aa bra att veta eller:] aa men igår var jag mer med elin och vi typ kolla datorn och sen spelade vi kort och jag vann. sen for vi på fotboll,och stog ikiosken .med emma lite. asså G. sen åkte vi en jätte snygg bil. och sen snabb städade jag och duschade jag. sen komme alla. vi åt ochåt sen spelade vi kort. och for typ till skolan och sen aa gjorde typ mycket. sen for vi till mig och såg en jättebra film.men vet inte vad den heter. men den var då bra:D .aa sen somnade jag.när alla hade farit. idag blir de kanske bara vara eller tränna med elin.. ska kanske ut och gå sen ska vi på matchen.anton och emma har match. sen ska vi kanske till gympan och typ ha kul. aa men nu har jag skrivit mycket så nu kommer en bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0