allt blir så mycket om vi är tillsammans

vaknade typ 20över 8.men läg klar i sängen till nästan halv 10:] hihihi,lyssnade ju på min älskade ljudbok:D aa menmen sovde gott inatt, jag drömde inget,och de är inte så förvånande. jag brukar inte drömma. menmen ,och jag somnade ganska fort fast jag hade jätte ont i huvudet. trodde jag skulle vara vaken halva natt föratt jag hade så ont. eller tänka på livet .somjag alltid gör. de börjar med att jag tänker på min morgon dag och de kan sluta hur som helst X]så blir de om jag tänker för mycket. men nu ska jag gå och göra mig klar till stan och sen kanske jag sätter mig igen. får se om jag hinner skria innan jag far.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0