ensam hemma 3

igårkväll såg jag ensam hemma 3 när jag blivit på bättre humör.. och sen pratade jag med abbe och då blic jag glad:$ aa idag kommer han hem:D men jag ska ju typ till emma så jag får träffa han sen.menmen han ska jag ju vara hemma ett tag nu. så jag hinner träffa han. vi ska kanske ta fram den andra skottern så vi kan köra tillsammans:] hihihi tagga :D aa men sen åt jag godis som mamma gjort och sen somnade jag. men jag måste också städa mitt rum. men de gör jag sen. vi hörs:*

(bilder från igår kommer nog sen)

Kommentarer
Postat av: Sofia:*

Vi vill se en blid på din klänning du hade igår, du va as fin i den:]<33 :**

2010-12-21 @ 11:31:12
URL: http://yess.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0