HAN VAR SUR HELA HOCKEY,ELLER VI VAR DE..

hockey var nice utom att först var typ jag "arg " och sen blev halt plötsligt Erik arg ... men jag tror han är glad nu. eller jag blev arg föratt hon kollade på en tjeje hela tiden och sa att en visst flickar var jätte snygg. då började jag och elin prata om killar och olivia sa allt till han så han skulle bli arg :] och då blev han typ "arg" aa men när vi skilder såg han då glad ut ,och jag var glad:] fick också 1kr av adam:D tacktack. men jag köpte en jul klapp till albin och sen till Erik♥. och om inte ni vill ha dom kan jag typ ta de. dom är as snygga:]] aa men ska på skolan nu, skriver ikväll troligen:]:*


Kommentarer
Postat av: fanny

as söta ni är :P

2010-12-11 @ 15:03:41
URL: http://fannsanns.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0