tänk om jag tappar håret

håller på att färga mitt hår nu, men min mor tror att jag kommer tappa de:( aa hoppas jag inte gör de. men ska jag vara ärlig tror jag att jag inte gör de. aa men jag kan ju säga att jag ÄLSKAR ATT KÖRA SKOTTER:D jag och abbe for ut och körde:]de var så GALLLLLET kul. fick köra själv:]aa sen fick jag sms av elin och frågade om jag var hemma. de var jag ju men jag for till hon, hon fick sin julklapp och sen spelade jag pingis på WII :D aa sen såg vi också nått asroligt pogram föratt vi är personer i de. eller asså de är svårt att förklara:] aa men sen for jag till gympan med abbe,wille,robin,samme,gurra,lukas,anton. aa vi hade typ kul. fast jag var jätte dålig:( aa menmen sen kom jag hem och nu färgar jag håret. kort kanske kommer sen :) uppesittar kväll med familjen :D

kommer ihåg dig


Kommentarer
Postat av: OLIVIA

''asroligt'' ;)

2010-12-24 @ 00:42:52
URL: http://oliviakvarnstromm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0