varje gång är som den första gång

har just vaknat på hotellet,de var inte de bästa hotell jag varit på, men inte de sämsta heller. igår var jag mamma och wilma på lyksele stan köpte lite och sen for vi på julparken/djurparken. de var inte så mycket att se. eller jo vargar:D sjukt niccccce djur. aa jag haar bilder sen:] . idag ska vi hem härifrån och sen ska vi kanske eller ja vi ska permanenta mitt hår igen. så nu blir de nog jätte krulligt:D de taggas. sen måste jag läsa biologi och religon men också fysik;s jag har typ allt nu. eller får inte glömma svenskan också.. aa menmen. ska vila lite nu, hörs:*


Kommentarer
Postat av: olivia =)

DU KANSKE ;) ;) ;) ;)

2010-12-05 @ 14:43:53
URL: http://oliviakvarnstromm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0