AHAHAHAHHA,vi är cooool elin:]

HAHAHAHAHA sovde hos elin inatt och aa men på kvällen var jag med hon och säg lite film och var vid bron:D sen for vi hem och snackade hos henne:] AHAAHAHAHAHeller aa pratade. idag har jag typ varit med elin ,vi var till nelly/stina& anders ,sen träffade vi crille&berid och då tog vi och gick lite med selma och sen åt vi och fot till träskbaken med sofia .sen hem och äta och nu ksa jag och elin på trästoks:D . sen blir de kanske att lillflickan sover hos mig i mitt nya rum:]:]eller?aa men sen har jag ju varit med emma och abbe.men nu ska jag fara till huset och sen blir de elle.BB vi hörss:*

FINNS INTE ORD FÖR MIN KÄRLEK.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: emma

det där kallar jag söta^<3

2010-07-25 @ 15:54:38
URL: http://endastemman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0