att bada är kul,men inte att ha ont;(

badade idag,blev att fara till träsket,asså inte kågeträsket utan bakträsk:]HAHAHAHAHA, var med emma och sandra. badade lite.men de gjorde ont att gå ut.ont att bada ,att simma,jaa allt gjorde typ ont. och sen nu har jag såont så jag kan typ inte städja menmen. hoppas de blir bättre:] men sen for jag till emma och var där .snackade och typ lyssnade på musik. och töntade oss .som kanske alltid:]och sen kom jag typ just hem. men nu ska jag ducha och sen gå till huset. bilder kommer sen. kameran är konstig så dom kommer snart:]
DE ÄR TOPPEN>
ASSÅ ICA SUPER- MARKET


Kommentarer
Postat av: emma

HAH de är du som är söt<3

2010-07-06 @ 19:48:46
URL: http://endastemman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0