dåligt av mig, men de är mycket nu,

har as mycket nu känns de som. eller så inte. men igår var jag med emma och abbe lite. jag och emma for ut och gick men sen började de regnar och vi gick hem och lämnade lite saker och sen skulle vi gå till abbe men han kom. sen badade jag och abbe medan emma satt och tog kort åp oss:] sen fikade vi och jag gick till mitt rum, och typ schhiiillade eller vad jg nu gjorde. och sen somnade jag. idag vaknade jag jätte tidigt och gick nero ch åt lite,så komma abbe sätt och pratade lite med pojken och sen , har jag gjort klart i mitt rum och på sätt film med "tärteduvorna" ;$.nu ska jag typ städa och sen kanske hitta på nått.  men ni kan få lite bilder från mitt nya rum.:] &gamla


gamla:]


Kommentarer
Postat av: Sofia :]

Fint!!

När får man komma å titta ? :] <3

2010-07-23 @ 13:19:00
URL: http://jaaagbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0