Gästbloggar! =)

Hejhej nu är Elin här igen =)
Inatt sov jag och Anton över hos Lovisa och imorse väcktes jag av att dom "bråkade".. :S
Men annars så hade vi väldigt roligt, vi såg en Gay film och sen såg vi Svensson Svensson =D

Idag ska vi typ fara och bada i Träskbacken men vi hade egentligen tänkt fara till Vitbergs men de ville inte min familj och då orkade inte vi heller de.. "/

Nu kan jag berätta lite om vad jag har gjort på Sommarlovet =)
Dagen efter skolavslutningen for jag på Konfa läger i Solvik och där var jag i två veckor men på Midsommarafton fick jag komma hem och då var vi med Frohms, Berglunds, Salomonssons.. ;)
Först spelade vi brännboll och sen for vi till Frohms och var där resten av kvällen.
Var med Lollan på Lördagen toch sen for jag tbx till Solvik =)
Och var där en till vecka och så konfrimerade jag mig i lördags och de var jätte roligt och vi sjöng JÄTTE bra låtar!
Efter de for jag hem till min kusin som också konfrimerade sig och där åt vi och lite annat.
I konfa present fick jag pengar och en Nikon D 5000! <3
Sen for vi tbx på kvällen för en sista natt och då hade vi disco hela natten =)
När jag kommit hem har jag varit mkt med Lollan =P

Vi ska och bada nu men vi ses säkert =D <3



VI SES NÄR VI SES!!! <3   //ElinB =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0