hejsan hem:]

nu är jag hemma i sandfors. på sandfors 53 .eller aa jag ska ju bara var typ här 2veckor och sen ska jag ju flytta .men de är en annan sak. de blev ändå en ganska bar semester. köpte lite och hade de bra. eller inte lördag tillsöndag natt3en. fick typ en sprängning ifoten .så jag körde med rullstol på IKEA;s men nu är de bra. men de kommer bilder på sakerna jag har köpt och bara bilder,snart. men nu ska jag kläpåmig .och sen kanske fara och bada. eller vara med kompis. blir kanske elle.BBE .aa eller vara ihuset. vi får se. aa men vi hörs ,och som sagt de kommer bilder sen:].

 
fråga inte  vad vi gjorde;$


Kommentarer
Postat av: linn

tack :]<3

2010-07-19 @ 10:38:15
URL: http://liinnnnnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0