inte bäst,kan jag ju säga:(

var i hednäs ochde var inte kul kan jag ju säga. asså jag hatar de typ nu.förut älskade jag de.,men hur kul är de att vara med mormor och wilma. inte jätte.och jag kan ju inte typ göra nått. menmen imogon blir de sotckholm och de blir väll bra.eller de är inte nicce att abbe ska med,han är roligare än wilma;O menmenska till stina och sen typ baraha de bra.eller jo vi ska kanske ut med en båt de blir nog kul. men jag skriver ju imorgon på mogron. men då kanske ni vet varför jag inte kommer skriva över helgen. aa men nu ska jag vakta abbesdatorn tills han kommer hem .eller så ska jag till fotbollsplanen och kolla var pojkarna gör där:]eller gör nått hemma.kanske packa som jag har gjort ien helmånad.men aa de kommer bilder sen och skriver mer sen också. vi hörs. pussssheej,

INTE DEN BÄSTA KVALLAN ,MEN HITTADEE INGEN ANNAN.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0