inte intakt.

blev kul hos sandra ,skrattade ,såg tre flmer pratade .jag kom på hur min kille kommer se ut. HAHAHAHAHAHAHAHA,hur fast rumpa han kommer ha. aa och typ allt så. och på morgonen pratade jag typ sönder dom. hahaha dom sprang iväg från mig:( HAHAHAH,sen blev de träsket,och sen hem och duscha och sen till stan.morochfar har ju varit gifta i18år. så vi firadede lite och sen hem .hu är jag hemma och funderar på att ringa en vän. elelr aa en vän är typ arg ,men så är väll livet de med. och mitt liv är väll sisådär. aa men snart är de stockholm så då blir de bra. eller nja mamma och pappa tjatar ju sönder att jag måste gå på foten.men jag kan ju typ inte ens sova elelr röra foten.men do mtror att allt blir bra om dom säger de .:( men aa ska göra nått kul,så mitt humör blir lite bra.

MEN DENNA DANS MÅSTE MAN ÄLSKA,OCH BLI GLAD AV:],
OCH MED DENNA KILLE ÄR ATT DOM EN DANS MED TUSEN LAPPARNA:]:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0